תנאים והגבלות

תנאים כללים

התנאים שלהלן יחולו על ללקוח המזמין אחד מהמוצרים המופיעים באתר זה או לאלו שנשלחו בדוא"ל על פי בקשת הלקוח.

כל השימוש באתר האינטרנט שלנו www.adiortour.co.il וכל השימוש בשירותינו הוא בתנאים וההגבלות שלהלן. אם אינך מסכים להיות מחויב כחוק לתנאים ולהגבלות שלהלן, אנא אל גש ו / או השתמש ב adiortour.co.il ו / או השתמש באחד משירותינו.

תנאים והגבלות אלה, יחד עם מדיניות הפרטיות שלנו וכל מידע כתוב אחר שהבאנו לידיעתך לפני שאישרנו את הזמנתך, קבעו את פרטי ההזמנה שלכם עם Adior Production Impex S.R.L (עדיאור טור).

תנאים והגבלות אלה חלים על כל הרכישות שבוצעו דרך עדיאור טור באמצעות האתר או/ו או דרך מהמשרד ישירות.

על ידי כניסה לאתר זה ו/או על ידי תשלום ו/או שימוש באחד משירותינו הלקוח מסכים להיות מחויבים לתנאים המפורטים להלן, שייכנסו לתוקף באופן מיידי.

חברת Adior Production Impex S.R.L (עדיאור טור) תחת מספר הרישום RO6480439 עם מבצע תיירות מספר 434, הינה סוכנות נסיעות במהותה ועל כן היא פועלת כמתווכת בין הנוסע לבין ספקי השירותים השונים, כגון: ספקי טיסות, בתי מלון, הסעות, חבילות מיוחדות וכדומה.

חברת עדיאור טור היא חברה המספקת מידע ומתמחה במכירת שירותי ומוצרי תיירות.

אתר www.adiortour.co.il  הינו אתר אינטרנט המספק מידע ומתמחה במכירת שירותי ומוצרי תיירות.

חברת עדיאור טור מזמינה עבורך שירותים מאת ספקי שירותי התיירות השונים בהתאם לפרטים המפורטים בהזמנתך, החברה מתחייבת לבצע את ההזמנה במיומנות, למסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ולוודא התאמת ההזמנה למבוקש ואולם לא תהה אחראית לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות שאינן בשליטתה אם יחולו אצל ספקי השירותים, אלה עם ידעה, או היה עליה לדעת מראש על אותה תקלה ו/או שיבוש של ממש.

 תמונות החדרים והמלונות מיועדים להמחשה בלבד וייתכנו שינויים בין המראה בתמונות לבין המוצרים במציאות. עדיאור טור אינה מציגה את תמונות כל סוגי החדרים במלונות.

הזמנה המתבצעת דרך האתר לאחד או יותר משירותי התיירות המוצעים על ידי חברת עדיאור טור בע"מ הינה הסכמה מצד הלקוח לכל התנאים וההגבלות המפורטים בסעיף זה והמתייחסים למוצרים השונים. מוסכם בזאת כי כל טענה/ תלונה  של הנוסע כנגד חברת גאלא טורס בע"מ, חייבת להיות מובאת בכתב / טלפונית לפני החברה לא יאוחר מ- 30 יום לאחר חזרת הנוסע לארץ.

מובהר ומוסכם הזאת בין הצדדים כי הסכם זה הינו הסכם מותנה אשר יחייב את הצדדים אך ורק לאחר אישור על ידי החברה והלקוח ולאחר קבלת אישור העסקה על ידי חברות כרטיסי האשראי ע"ש המזמין.

משתמש רשאי לבצע פעולות רכישה באתר במידה והנו:מעל גיל 18 ובעל כרטיס אשראי ויזה או ישראכרט ישראלי או בינלאומי תקף שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי. יובהר כי התנאים הכלליים המופיעים באתר זה מתייחסים לתיירות פנים ולתיירות יוצאת כאחד.

עדיאור טור רשאית לשנות את התנאים וההגבלות הללו בכל עת על ידי פרסום שינויים בדף זה. אנא עיין בתנאים והגבלות אלה באופן קבוע כדי להבטיח שאתה מודע לשינויים שנעשו על ידי עדיאור טור.

 

מידע חשוב:

 ל אזרח ישראלי המבקש לצאת מהארץ, אחראי בלעדית להצטייד במסמכים הבאים:

דרכון: וודאו כי הדרכון שברשותכם בר תוקף ל- 6 חודשים לפחות לפני צאתכם מהארץ. צלמו את דרכונכם לפני היציאה מהארץ ושימרו את הצילומים בנפרד.

אשרות כניסה: באחריות הנוסע לדאוג לאשרות כניסה למדינות בהן ירצה לבקר. ודאו את הצורך באשרה עם הקונסוליה של המדינה בה תרצו לבקר. מומלץ להוציא את כל אשרות הכניסה בארץ.

אישור יציאה מהארץ: חותמת אישור יציאה מצה"ל חייבת להופיע בדרכון לגברים עד גיל 45 ולנשים שאינן פטורות עד גיל 37.

תרופות וחיסונים: עליכם לבדוק את הצורך בתרופות וחיסונים למדינות בהן תבקרו. התייעצו עם הרופא האישי שלכם ופנו למשרד הבריאות או לאחד המרכזים הרפואיים המתמחים בנושא.

פוליסת ביטוח רפואי ומטען: מומלץ מאוד להצטייד.

בעלי תעודות מעבר: בעלי תעודות מעבר חייבים באשרת כניסה לכל יעד. באחריות הנוסע לדאוג לאשרות כניסה למדינות בהן ירצה לבקר.

ביטוח נסיעות : לתשומת ליבכם פוליסת הביטוח נכנסת לתוקף 60-180 יום לפני מועד תחילת מתן השירות, בהתאם לסוג הביטוח.

חובה על הנוסעים לציין אם הינם בעלי אזרחות ו/או נתינות זרה ו/או כפולה ו/או תעודת מעבר. על הנוסעים בעלי תעודות מעבר החובה לעדכן בהתאם את סוכני הנסיעות בחברה.

 הזמנת שירות:

חלק מההזמנות המתבצעות באתר או ישירות עם המשרד הן בסטטוס נדרש אישור (בגדר בקשה) וחלקן מאושרות מיידית. יש לשים לב לנוסח ההודעה המתקבל בעת סיום ההזמנה.

הזמנתך תאושר סופית רק כאשר סוכן עדיאור טור יחזור אליך דוא”ל ויאשר לך את הזמנתך אשר יכיל אישור התשלום המלא או תשלום המקדמה.

כאשר אתה מבצע הזמנה מקוונת או לא מקוונת, אתה מאשר שיש לך את הסמכות לקבלאת התנאים הללו בשמך ובשמם כל חברי הקבוצה.

בנוסף, אם אתה מבצע הזמנה עבור יותר מאדם אחד, שאתה אחראי לכל התשלומים המגיעים מכל לקוח בקבוצה שלך.

באחריותך לוודא כי כל מידע שתמסור לנו יהיה מדויק וכי מידע שיימסר לך על ידינו או מי מהספקים ו / או השותפים שלנו יועבר לכל חברי הקבוצה שלך.

בעת ביצוע ההזמנה, עליכם לשלם את המקדמה או את התשלום המלא כפי שצוין ומפורט בהצעה.

 

מדיניות מחירים:

המחירים מוצעים על ידי הסוכנות באמצעות טקסט טלפון או דוא”ל.

המחיר הינו נכון בעת שליחתו ללקוח באמצעות דוא"ל ועשוי להשתנות במהלך תהליך ההזמנה ועד לרגע התשלום.

כך גם לגבי הצעות מחיר לשינויי מסלול ומועד. הללו נכונות לרגע בו ניתנו ואף בהם  המחיר  וזמינות המקומות נקבעים על  ידי הספקים וכפופים  לאישורם  הסופי.

ביטול עיסקה על שירותים אלה יהיה לפי מדיניות הביטול של עדיאור טור המוזכרים להלן בסעיף ביטולים ושינויים

 

פרטי רוכש השירותים / מוצרים:

בעת רכישת השירותים או מוצרים באתר או ישירות לסוכנות יתבקש המזמין לשלוח או/ו להזין במערכת פרטים אישיים הן של המזמין והן של הנוסעים הנוספים. "עדיאןר טור" ומי מטעמה אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי המזמין בהקלדת פרטיו או פרטי הרכישה או אם פרטי הרכישה לא נקלטו במערכת או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת מהמזמין לבצע הזמנה.

כתובת הדואר האלקטרוני המוזנת במסגרת תהליך ההזמנה תשמש את גאלא טורס כדי לעדכן את הלקוח מעת לעת במבצעים ובמוצרים שמציעה החברה, בכפוף לאישור הלקוח.

 תשלום

החברה מקבלת את התשלומים הבאים: באמצעות העברה בנקאית וכרטיס אשראי (ויזה ומסטרקארד).

בעת ביצוע ההזמנה יתכן שתידרשו לשלם הפקדה מינימלית של 30% ממחיר הסיור ויש לשלם את שאר התשלום למועד המועד שנמסר לכם בכתב.

במקרה שההזמנה שלך מתבצעת פחות משלושים יום לפני תחילת הסיור, יתכן שתתבקש לבצע תשלום מלא.

אם התשלום המלא לא מתקבל עד התאריך שנמסר לכם בכתב, אנו מחזיקים בזכות לבטל את ההזמנה שלך, גם אם היא כבר אושרה.

באמצעות כרטיס אשראי.

התשלום באמצעות בכרטיס אשראי יבוצע רק כאשר הלקוח יקבל מעדיאור טור דרך דוא”ל לינק לתשלום.

ניתן לבצע את התשלום בחיוב אחד.

האתר מאובטח באמצעות טכנולוגיית הצפנה מתקדמות. המידע המוזן על ידי הרוכש/המזמין באתר הינו חסוי ולא יועבר על ידי "עדיאור טור" לצדדים שלישיים מלבד אלה הרשאים לדרוש ממנה מידע על פי כל דין.

מבצע ההזמנה באמצעות הלינק לתשלום יכול להיות המשלם לכל המשתתפים בסיור, אף אם אינו בין הנוסעים. במידה ומבצע ההזמנה אינו כלול ברשימת הנוסעים עליו למלא את פרטיו האישיים במסגרת השדה "פרטי בעל הכרטיס" שבמסך ביצוע ההזמנה.

כאמור לעיל, תנאי מוקדם לאישור הרכישה באתר הינו קבלת אישור של חברת האשראי לעסקה שעליה התחייב הרוכש. "עדיאור טור" אינה מחויבת לכבד עסקה אשר בוצעה באמצעות האתר כל עוד לא התקבל אישור חברת האשראי לעסקה.

ביטולים והחזרים כספיים:

 

ב. הודעה על ביטל תתקבל בדוא"ל בלבד. ניתן להעביר את הבקשה לעדיאור טור באמצעות דוא"ל :  office@adiortour.ro

אין תוקף לבקשות ביטול בעל פה.

ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה , או כל הפרה אחרת של החוזה , כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 יום מקבלת הודעה הביטול.

ביטול הזמנות  על ידי החברה

חברת עדיאור טור רשאית לבטל כל טיסה, שהות במלון, חבילה או חלקים ממנה, וכל שירות אחר מכל סיבה אשר אינה תלויה בה וזאת לא יאוחר מ 14 ימים שאינם ימי מנוחה ממועד היציאה. במקרה זה יוצעו ללקוח חלופות לבחירתו. במידה והחלופות לא יתקבלו, יוחזר ללקוח כל תשלום או מקדמה אשר שילם במלואו. מוסכם כי למזמין  לא יהיו כל טענה ו/או דרישה מכל סוג שהוא כלפי עדיאור טור בעניין זה.

 מבלי לגרוע מהוראות מסמך זה, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן עדיאור טור תהיה רשאית לבטל את ההזמנה ו/או ההתקשרות עם המזמין, גם במקרה בו נשלח אישור הזמנה מטעם  עדיאור טור  או  הספק עצמו  באחד מהמקרים הבאים:

 (א) במקרה שבו תיפול טעות בתום לב אצל הספק או אצל עדיאור טור באחד מן הנתונים המפורטים באתר לגבי השירות, לרבות מחיר השירות או תיאורו על בסיסם נערכה;

(ב) במקרה של השבתה או תקלה בפעילותו התקינה של האתר עקב "כוח עליון", ו/או עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשוב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את החברה, ו/או בכל מקרה בו אירעה תקלה בתקשורת או בהעברת המידע שהתקבל ממסדי נתונים/אתרי השוואות/ספקים ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו,  ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה את פעילותו התקינה של האתר או את אספקת השירותים;

(ג) במקרה בו לא עמד המזמין בהתחייבויותיו  מהתחייבויותיו  כגון ההתחייבות לתשלום התמורה בגין השירות שהזמין, מסירת פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים ו/או לא מושלמים,  קבלת סירוב לאישור העיסקה מחברת האשראי.  הזמנה שבוטלה כאמור לא תזכה את המזמין בכל סעד שהוא ולמזמין  לא יהיו כל טענה ו/או דרישה מכל סוג שהוא כלפי עדיאור טור בעניין זה.

בתי מלון:

פרטי המלון המבוקש הם בגדר בקשה בלבד וחברתנו אינה מחויבת בהם כל עוד לא נתקבל עליהם אישורו הסופי של הספק. האחריות על השיבוץ במלון לרבות קומת החדר ו/או תקינות המתקנים ו/או השירות במלון לרבות מערכת מיזוג האוויר, הנה על המלון ו/או הספק בלבד. מתקני המלון פעילים על פי שיקולי המלון בלבד בהתאם לעונת התיירות. בחלק מבתי המלון נדרשות תוספות בגין שירותים שמציע המלון לרבות ארוחות, משקאות, מיני בר, חדר כושר, שירותי ספא, ספורט ימי וכו', החרגה זו מתייחסת גם להזמנות על בסיס 'הכול כלול'.

לידיעתך, במקרה של הזמנת חדר לשלושה ו/או ארבעה- בתי מלון רבים נוהגים להכניס מיטה שלישית ו/או רביעית לחדר זוגי, לעיתים המיטה הנוספת הינה ספה נפתחת ו/או מיטה מתקפלת.

ביקש הנוסע בקשה מיוחדת , תדאג החברה להעביר את הבקשה לספר השירות או למלון , אולם לא תהה מצדו התחייבות כלפי הלקוח למילויה ,אלה אם אושר לנוסע בכתב כי בקשתו תקוים. אם הבקשה המיוחדת כוללת דרישות חיוניות ללקוח מפאת צרכיו הייחודיים תיבדק החברה מול הספק השירות האם ניתן לקיים את בקשתו  ותמסור הודעה על תוצאות בדיקתה ללקוח טרם אושרה הסופי של ההזמנה.

 לידיעתך, במקרה של רישום יתר, לספק הזכות להעברה למלון חלופי ברמה דומה, או גבוהה יותר בתוספת תשלום. דירוג המלונות כפי שנמסר לך, הינו בהתאם לדיווח של משרד התיירות המקומי ואין להשוות דרגות בין המדינות השונות. כל הפרטים באשר למתקני בית המלון, המפורסמים על ידי עדיאור טור, לקוחים מפרסומי בתי המלון וחברת עדיאור טור אינה נושאת בכל אחריות, במידה וחלק מהשירותים המוצעים על ידי המלון, הינם עונתיים ואינם פועלים בכל ימות השנה. בחלק מבתי המלון נדרשת תוספת תשלום עבור "אקסטרות" בארוחות שבית המלון מציע ללקוחותיו, ואין הדבר בידיעתה ו/או נתון לשליטתה של החברה. שעת הכניסה לחדרים היא על פי מדיניות המלון ובדרך כלל מתבצעת בשעה 16:00 והפינוי הוא עד השעה 11:00, בלא תלות בשעות הטיסה. במידה וכתוצאה משינויים בזמני הטיסות, ייגרמו לנוסע הפסד/תוספת לינה במלון המוזמן, לא תישא החברה בהפסד/תוספת תשלום ששולם על ידי הנוסע. כמו כן, במידה וכתוצאה מאיחורים בטיסות, ייגרם לנוסע הפסד ארוחות במלון המוזמן, לא תישא עדיאור טור בעלות הפסד הארוחות. במניין הימים מחושבים יום היציאה מישראל ויום החזרה אליה שהינם ימים חלקיים בלבד. זמני היציאה וההגעה מ/לישראל נתונים בידי חברת התעופה ואין אנו מתחייבים להשלים את הימים במלואם.

 לידיעתך, בהגיעך למדינת היעד, במקרה של תפוסת יתר, ספקי השירותים עלולים להעבירך למלון חלופי ברמה דומה, או גובה יותר המצוי בסמיכות מקום למלון שהוזמן. דירוג המלון כפי שנמסר לך הנו בהתאם לדירוג הנהוג בכל מדינה. אין בהוראה זו כדי לגרוע מזכותך לתבוע פיצוי, או כל סעד אחר, בגין נזקים שיגרנו לך בעקבות העברה כאמור.

"רישום יתר", הן לעניין טיסה והן לעניין בתי המלון משמעותו, שהמלון או הטיסה בתפוסה מלאה ואין חדר פנוי/מקום פנוי בטיסה למרות הזמנתכם.

חברת עדיאור טור אינה אחראית במקרה של מטרד עקב שיפוצים ו/או בנייה בבית המלון או בסמוך לו, ובלבד שמסרה לנוסע בעת ביצוע ההזמנה כל מידע שידעה אודות מטרד כאמור.

חלק מהשירותים המוצעים על ידי בית המלון הינם עונתיים ואינם פועלים בכל ימות השנה. חברת עדיאור טור לא תהא אחראית לתלונות במידה ואחר השירותים לא היה פעיל אלא אם מסרה ללקוח מידע מטעה בעניין זה או שנמנעה ממסירת מידע או מעריכת בירור למרות שנתבקשה לעשות כן על ידי הלקוח.

 מס מקומי – ייתכנו חיובים נוספים של מס מקומי הנגבה ע"י המלון בהתאם לתקנות המקומיות.

טיסות:

הטיסות מבוצעות באחריות בלעדית של חברות התעופה.

האחריות בגין עיכובים, שינויים, ביטולים, ואובדן כבודה הנה על פי הדין, על המוביל התעופתי. המסלול וזמני הטיסות, נמצאים באחריותן הבלעדית של חברות התעופה וייתכנו מקרים בהם יהיו שינויים בזמני הטיסות אף ללא הודעה מוקדמת.

החברה תיידע את הנוסעים בשינוי מועדי הטיסות מיד עם קבלת המידע מהחברות ותעשה ככל יכולתה ותדרוש מנציגויות החברות בארץ, להודיע לה על כל שינוי מוקדם ככל האפשר.

מועדי טיסות ונתיביהן ו/או נחיתות הביניים ניתנים על ידי המוביל, כולל נחיתות ביניים בלתי מתוכננות. על הנוסע מוטלת החובה לוודא את מועדי הטיסות ונתיביהן בעת ביצוע ההזמנה, בעת קבלת כרטיס הטיסה ובעת אשרור הטיסה חזרה.

הטיסות המוצעות על ידי "עדיאור טור" מוצעות ומתקבלות בתנאי מפורש שהפרטים המוזכרים בהם ניתנים לשינויים על ידי חברות התעופה ו/או על ידי כל גוף אחר.

והיה ויגרם לנוסע הפסד לינה או כל הוצאה אחרת לא תישא "עדיאור טור" בהוצאות שיגרמו לנוסע.

 טיסות שכר מבוצעות בכפוף לתקנות טיסות שכר: "רישוי שרותי תעופה (טיסות שכר) ה'תשמ"ב 1982"

כל הטיסות כפופות לתנאים המפורטים על כרטיס הטיסה.

 על כל שינוי מועד טיסה, ביטול , הוצאת כרטיס מחודשת RE ISSUE, שינוי נתיב נסיעה שיבקש הנוסע לבצע לאחר כרטוס הכרטיס ,בחברות תעופה סדירות, תגבה לעלות הנדרשת על ידי חברת התעופה עצמה.

 דמי טיפול בגין הזמנת שירותים בטיסה לרבות כבודה, ארוחות או מקומותהם על פי העלות הנדרשת על ידי חברת התעופה.

הכרטיס שברשות הנוסע מאפשר לשאת כבודה בתא המטען של המטוס עד גובה של 20 ק"ג וכבודת יד עד גובה של 5 ק"ג , אלא אם צוין אחרת בכרטיס הטיסה.

מטען עודף יחויב על פי הסכום אשר ייקבע על ידי חברת התעופה.

ייתכנו מקרים בהם לא תהיה כלל אפשרות לשאת מטען עודף ככל שייקבע על ידי חברת התעופה.

ארוחות: "עדיאור טור" אינה יכולה להבטיח אוכל מסוג מסוים כגון אוכל כשר או צמחוני בטיסות לנוסע. "עדיאור טור" תעביר את בקשות הלקוח השונות למוביל ואלו יהיו באחריותו בלבד.

הנחיות לנוסע: הנוסע חייב למלא אחרי כל דרישות הרשויות המוסמכות המוטלות עליו לצורך ביצוע הנסיעה והוצאתה אל הפועל, להמציא את מסמכי הכניסה, היציאה וכל המסמכים האחרים הדרושים לצורך כך, לרבות דרכון בר תוקף לתקופה של 6 חודשים מינימום ואשרות מתאימות. כמו כן, חייב הנוסע להתייצב בשדה התעופה ו/או במלון בזמן שנקבע על ידי המוביל התעופתי ו/או המלון.

 "עדיאור טור" לא תהא אחראית לכל נזק שייגרם לנוסע, אם לא עמד בהתחייבויותיו המנויות לעיל או אם כניסתו למדינה כלשהי לא הותרה מכל סיבה שהיא.

 שדות תעופה: לחלק גדול מן הערים מספר שדות תעופה ובחלקם מספר טרמינלים. בדקו מאיזה שדה תעופה וטרמינל יוצאת הטיסה.

 הגעה לטיסה: זמן ההגעה הרשמי לטיסה בינלאומית הוא שעתיים לפני הטיסה. לאור בדיקות הביטחון הרבות הקיימות בעולם, מומלץ להגיע 3 שעות לפני הטיסה.

לתשומת לב הרוכשים באתר כרטיסי לואו קוסט, כרטיסי טיסה אלו אינם כוללים כבודה, אוכל וצ'ק אין. מומלץ לבצע את הליך הצ'ק אין באתר חברת התעופה 24 שעות לפני מועד הטיסה.

 נזקים – ביטוח:

עדיאור טור ממליצה לנוסעיה לרכוש פוליסת ביטוח בריאות ומטען בטרם יציאתם לחו"ל וכן את ההרחבות המתאימות בהתאם לאופי נסיעתם ולמצבם הבריאותי.

אין עדיאור טור אחראית לנזקי הנוסע שיגרמו כתוצאה מתאונות, מחלות, נזק למטען או כל נזק ישיר או עקיף שעלול להיגרם לו במהלך הטיול ו/או הנופש עקב תאונה, אלימות, שוד, גניבה, אבדה של מטען או מסמכים, כרטיסי טיסה, דרכון, אשפוז, הוצאות רפואיות וכיו"ב. מובהר ומודגש בזאת כי לא יהיו החזרים כלשהם בגין הפסקת הטיול עקב מחלה, פציעה או סיבה אחרת כלשהי.

עדיאור טור מודיעה בזאת מפורשות כי היא פועלת כמתווכת בין הנוסע לבין נותני השירותים המבצעים קרי, חברת תעופה, בתי מלון וכיו"ב.

כבודת הנוסעים הנה באחריותו הבלעדית של המוביל האווירי ו/או נציגו אשר מספק למוביל את שירותי הקרקע ול עדיאור טור אין כל שליטה ו/או אחריות באשר לכך. הטיפול בכבודה שלא הגיעה או נפגעה אינו באחריות עדיאור טור.

 חילוקי דעות:

סוכני עדיאור טור, נציגיה או כל אחד אחר, אינם מוסמכים להחזיר וגם/או להבטיח כספים כלשהם וגם /או לשנות כל שינוי בתנאים ובמידע הכללי המפורטים בתנאים אלה.

בירורים, תלונות והחזרים בקשר להזמנות בחו"ל יש להעביר למשרדינו לא יאוחר מ- 30 יום מיום מתן השירות. ברורים ותלונות אשר יגיעו מאוחר יותר לא יטופלו.

 

בכל מקרה שתוגש תביעה נגד עדיאור טור לבדה וגם/או יחד צדדים שלישיים, תהא סמכות שיפוט מקומית לבתי המשפט במדינת רומניה בלבד.

 

פרטי החברה:

שם החברה: Adior Production Impex S.R.L – עדיאור טור, תחת מספר הרישום RO6480439 עם מבצע תיירות מספר 434

כתובת המשרד הראשי:    Parfumului St. 14, District 3, Bucharest, Romania

מספר טלפון: (0040) 21 3217757

דוא"ל office@adiortour.ro :

סגירת תפריט
WhatsApp chat